نمایندگی ژنراتور لینز در ایران | ژنراتور لینز ایتالیا |

ساخت وبلاگ

چگونه دیزل ژنراتور ولوو کار می کند؟

دیزل ژنراتور ولوو وسیله ای است که استفاده از آن برای برنامه هایی که نیاز به انرژی بیشتری دارند و برای کار مداوم نشان داده شده است. دیزل ژنراتور ولوو سوخت را از طریق احتراق دیزل به انرژی الکتریکی تبدیل می کنند.

به عنوان مثال ، این نوع سوخت در مقایسه با بقیه مانند بنزین ، در دمای بالاتر سوزانده می شود ، از این رو کارآمد تر است و از قدرت بیشتری به ژنراتور اطمینان می یابد. دیزل ژنراتور ولوو برای عملکرد صحیح نیاز به تعمیر و نگهداری منظم دارند.

به طور کلی ، دیزل ژنراتور ولوو چگونه کار می کند؟

اول ، دیزل ژنراتور ولوو هوا را تا زمانی که فشرده شود ، درون ژنراتور دمیده می شود.

پس از آن ، سوخت دیزل تزریق می شود.

ترکیبی از این فرآیندها ، فشرده سازی هوا و تزریق متعاقب آن سوخت ، در تولید گرمای (شدید) که باعث التهاب سوخت می شود ، کمک خواهد کرد. در این روش ، احتراق را آغاز می کند و باعث شروع ژنراتور می شود.

بنابراین ، دیزل ژنراتور ولوو شروع به تولید انرژی الکتریکی لازم برای توزیع با توجه به نیاز تجهیزات متصل به آن یا محل / مکان  تأمین می کند.

لازم به ذکر است که از دیزل ژنراتور ولوو می توان به صورت گسترده استفاده کرد ، می تواند ساعت ها ، هفته ها یا به سادگی روشن شود تا زمان بازگشت قدرت اصلی. برای این کار باید اطمینان حاصل کنید که دیزل ژنراتور ولوو را به درستی انبار کرده است تا بتواند عملکرد خود را انجام دهد.

از آنجا که دیزل ژنراتور ولوو برای مدت طولانی تری در حال کار هستند ، لزوماً مستلزم نگهداری منظم است تا بتواند تأیید کند که تمام اجزاء در حال کار کامل هستند.

توجه به موتور ژنراتور ، نگه داشتن آن و روانکاری آن بسیار مهم است ، زیرا این کار به طور مداوم ساعتها به پایان می رسد و برای حفظ کارایی آن به این مراقبت نیاز دارید.

دیزل ژنراتور ولوو نوعی ژنراتور است که مزیت اقتصادی بودن آن را اعلام کرده و برای مواردی مناسب است که فرض اصلی منبع تغذیه برای خرابی ها و راندمان بالا برای قدرت های بالا مانند مورد صنایع بزرگ باشد.

از طرف دیگر ، دیزل در دیزل ژنراتور ولوو نیز جالب توجه است زیرا این یک سوخت است که عملکرد بهتری را تضمین می کند ، که بسیار مهم است ، در این موارد ، در جایی که راندمان مورد نیاز است. این دیزل خواهد بود که وظیفه تحریک دیزل ژنراتور ولوو  را بر عهده دارد ، بنابراین احتراق سوخت را آغاز می کند.

این عمل باعث حرکت محور مرکزی می شود و باعث می شود انرژی مکانیکی به الکتریسیته تبدیل شود و با کمک آلترناتور ، دیزل ژنراتور ولوو را به بهره برداری برساند.

دیزل ژنراتور ولوو از موتورهای اصیل تولید می شوند که به دلیل قابلیت اطمینان عالی و ماندگاری طولانی در سراسر دنیا مشهور هستند.

مصارف مسکونی شامل قدرت پشتیبان گیری است که می توانید به انرژی خورشیدی و خارج از شبکه اعتماد کنید. برای مشاغل تجاری ، دیزل ژنراتور ولوو مناسب هستند.

اماکن ساختمانی و پیمانکاران سیار (جوشکار ، مکانیک) به دیزل ژنراتور ولوو بستگی دارند تا بهترین کار خود را انجام دهند .

دیزل ژنراتور ولوو حمل و نقل و نگهداری آسان ، ایمن تر و ساکت تر هستند ، بنابراین برای کشاورزی و تولید اولیه نیز ایده آل هستند.

 

نمایندگی ژنراتور لینز در ایران | ژنراتور لینز ایتالیا |...
ما را در سایت نمایندگی ژنراتور لینز در ایران | ژنراتور لینز ایتالیا | دنبال می کنید

برچسب : دیزل ژنراتور ولوو, نویسنده : Saadi saadi بازدید : 197 تاريخ : دوشنبه 20 آبان 1398 ساعت: 17:22